تحقیق در مورد تأثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای گالاهای گوناگون
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 135 صفحه
قسمتی از متن .doc :
دانشگاه آزاد یزد
هادی عبدالمحمدزاده
تأثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون
روش تحقیق :
در این مقاله تحقیق براساس مقالات اینترنتی صورت گرفته که در آن تأثیر تبلیغات در عصر ارتباطات مورد تحقیق قرار گرفته است.
مقدمه :
تبلیغات بازرگانی، مخالفان و موافقان زیادی دارد. اما به هر حال واقعیتی است که خود را بر همه ما تحلیل کرده و آثار عمیق آن بر عرصه های مختلف اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و سیاسی، به معماران زندگی جمعی اجازه نادیده گرفتن آن رانمیدهد؛ به ویژه آنکه تبلیغات بازرگانی به یکی از اصلی ترین منابع مالی رسانه ها تبدیل شده و رقابت آنها را در جذب و انتشار پیام های تجاری برانگیخته است. هنگامی که پیدایش رسانه های نوین نظیر ماهواره و اینترنت و پخش فرامرزی و بدون مانع آنان را هم در نظر بگیریم، انگیزه و دلایل نهضت قانونمند کردن تبلیغات بازرگانی صدچندان می شود.
از این رو،مدیران و طراحان زندگی مسالمت آمیز جمعی در سراسر جهان حرکتی پرشتاب را به سمت تدوین قوانین تبلیغات بازرگانی آغاز کرده اند. امروز شاهد آن هستیم که افزون بر قوانین ملی،تلاش های منطقه ای و جهانی برای پی ریزی نظام مطلوب برای این رشته خاص از علوم ارتباطات صورت می گیرد. بااین حال کشور ما هنوز هم فاقد قانون تبلیغات بازرگانی است و آثار نامقبول این خلا قانونی چنان آشکار گشته است که دیگر کسی منکر ضرورت و فوریت جبران آن نیست.
در این راه استفاده از دانش و تجربه دیگران خردمندانه و لازم است، اما بدون تردید بومی سازی آن و انتخاب الگوی مناسبی که با مبانی حقوقی و دینی ما نیز مغایر نباشد،نیازمند «بررسی تطبیقی اصول و مبانی تبلیغات بازرگانی درجهان معاصر،ایران و اسلام» است؛ البته با «یک رویکرد حقوقی».
تبلیغات (Advertising)
در بسیاری از کتب و مقالات علمی در مورد بازاریابی،بحث پیشبرد، فروش را به ارتباطات Communication تعبیر کرده اند. در حقیقت نامگذاری فوق دارای یک علت منطقی و رفتارشناسی است.
تبلیغت به معنی انتشار یک پیام به گروه یا گروههای از جامعه به منظور دستیابی به هدف یا اهداف معین بازرگانی ، سیاسی، اقتصادی واجتماعی است. در پیشبرد فروش،هدف تبلیغات، هدف بازرگانی است و منظور از آ“،اطلاع رسانی و راهنمایی به خریداران بالقوه کالاها و خدمات در مورد کیفیت، قیمت، مشخصات ، مزایا و کالا دیگر اطلاعاتی است که احتمالاً در تصمیم گیری خریدار دارای نقش و اثر مثبت دارد.
بنابراین تا این قسمت مطالب پی بردیم که باید همواره به 3 دسته از عناصر در فعالیتهای بازاریابی عنایت داشت.
دسته اول :عناصر مادی محیط یا بازار هدف بود که میتوان مهمترین آنها را جمعیت و خصوصیات آن، توسعه اقتصادی، سرمایه های مالی انسانی وقتی و بالاخره علوم و تکنولوژی نام برد.
دسته دوم : عناصر غیر مدی محیط یا بازار هدف بود که از آن زمره؛ خانواده، نهادهای مذهبی، آداب و رسوم، ارزشها ،قوانین ، هنر و زبان و ادبیات را میتوان برشمرد.
دسته سوم : آمیخته بازاریابی نام داشت که به هفت P موسوم است و معادلهای فارسی آنها را باید محصول یا کالا، قیمت ، توزیع،پیشبرد فروش، بسته بندی، روابط عمومی وقدرت نامید.
قیمت (Price)
شاید قیمت یکی از مهمترین عنصر در آمیخته بازاریابی باشد بسیاری از مصرف کنندگان یا مشتریان کالا اعم از داخلی یا خارجی را میتوان با حربه قیمت کمتر،یا تخفیف بیشتر جلب نمود. گر چه از نظر علمی سایر عناصر آمیخته بازاریابی اهمیت کمتری از قیمت ندارند، ولی به علت قابل اندازه گیری بودن قیمت و امکان مقایسه سریع آن با کالاهای مشابه،این عنصر اهمیت بیشتری یافته است. تصمیم گیری در مورد
سایر محصولات :
تحقیق در مورد تأثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای گالاهای گوناگون
تحقیق در مورد تأثیر تبلیغات بازرگانی...
قسم های قرآنی 12صقسم های قرآنی...
قرآن شناسیقرآن شناسی...
تحقیق در مورد بیوشیمی 7 صتحقیق در مورد...
تحقیق در مورد ت چپ دست ها 100 صتحقیق در مورد ت...
قرآن 300 صقرآن 300...
تحقیق در مورد بیوسنسورها 32 صتحقیق در مورد...
قالَ الاِْمامُ الْمَهْدِىُّقالَ الاِْمامُ الْمَهْدِىُّ...
فیبرنوری چگونه کار میکندفیبرنوری چگونه کار میکند...
تحقیق در مورد بیو شیمی بخش چربیها 34 صتحقیق در مورد بیو شیمی...
فهرست نهج البلاغهفهرست نهج البلاغه...
تحقیق در مورد بیماری های هموفیلیتحقیق در مورد...
فناوری اطلاعاتفناوری اطلاعات...
حضور زن صعود یا سقوطحضور زن صعود یا سقوط...
حضرت موسی علیه السلامحضرت موسی علیه السلام...
تحقیق در مورد بیماری غلاتتحقیق در مورد بیماری غلات...
حضرت موسی علیه السلام 9صحضرت موسی علیه السلام 9ص...
تحقیق در مورد بیماری سفیدک سطحی موتحقیق در مورد بیماری سفیدک سطحی...
حضرت مهدیحضرت مهدی...
تحقیق در مورد بیع زمانیتحقیق در مورد بیع زمانی...
حضرت مهدی 2حضرت مهدی 2...
حضرت مهدی 1حضرت مهدی 1...
تحقیق در مورد بیسیم 35 صتحقیق در مورد بیسیم...
حضرت مهدی 50صحضرت مهدی 50ص...
تحقیق در مورد بهینه سازی قند گیری از ملاس به روش استفنsteefen 31 صتحقیق در مورد بهینه سازی...
حضرت فاطمه 13صحضرت فاطمه 13ص...
دانلود پاورپوینت یادگیری تقویتیدانلود پاورپوینت یادگیری تقویتی...
تحقیق در مورد بهشت و جهنم از دیدگاه قرآنتحقیق در مورد بهشت...
حضرت عیسی 20صحضرت عیسی 20ص...
حضرت سلیمان علیه السلامحضرت سلیمان علیه السلام...
تحقیق در مورد بعد اخلاقى ـ تربیتى حماسه عاشورا و دستاوردهاى آن 35 صتحقیق در مورد بعد اخلاقى...
دانلود پاورپوینت ورزش و جامعه پذیریدانلود پاورپوینت ورزش و جامعه پذیری...
حضرت زینب س پیام آور کربلاحضرت زینب س پیام آور کربلا...
تحقیق در مورد بسیجتحقیق در مورد بسیج...
حضرت داوودحضرت داوود...
دانلود پاورپوینت ورزشدانلود پاورپوینت ورزش...
تحقیق در مورد برنج دیم 85 صتحقیق در مورد برنج دیم...
حضرت حجت ومعجزه تولد اوحضرت حجت ومعجزه...
حضرت اسحاق علیه السلامحضرت اسحاق علیه...
تحقیق در مورد برنج سالمتحقیق در مورد برنج سالم...
پروژه آماده راهسازیپروژه آماده راهسازی...
دانلود پاورپوینت نمای دور و نزدیک شهر های مختلفدانلود پاورپوینت نمای دور و نزدیک...
حضرت ابراهیمحضرت ابراهیم...
تحقیق در مورد برنامه ریزی و مدیریت پروژه 63 صتحقیق در مورد برنامه ریزی...
حضرت آدم 9صحضرت آدم 9ص...
تحقیق در مورد برنامه مدیریت پروژهتحقیق در مورد...
حسین پسر علیحسین پسر علی...
حسن مجتبیحسن مجتبی...
تحقیق در مورد برنامه ریزی درسی و و چگونگی استفاده از وقتتحقیق در مورد برنامه...
حسادت و بیماری 10 صحسادت و بیماری 10...
پروژه درباره تست وکارایی نرم افزار توسط برخی از ابزارهای Jmeter و معرفی کامل جیمیتر و ابزارهای آنپاورپوینت درباره پدافند غیر عامل
پاورپوینت در مورد قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی
پاورپوینت درباره مهارت های ارتباط زناشویی
پاورپوینت درباره پدافند غیر عامل
پروژه درباره تست وکارایی نرم افزار توسط برخی از ابزارهای Jmeter و معرفی کامل جیمیتر و ابزارهای آن
تحقیق در مورد نبوت
پاورپوینت در مورد نجوم در اسلام
تحقیق در مورد پروژه میدان شهدا 12 ص
تحقیق در مورد کاربرد چوپ در ساختمان و پله ها رشته عمران
تحقیق در مورد پی یردو فرما 25 ص
تحقیق در مورد پنبه 16 ص
تحقیق در مورد شغل پلیس
پروژه در قالب پاور پوینت درباره اجرای کوئری همراه کوئری بهینه شده آن در جیمیتر و مقایسه آن ها
پاورپوینت درباره اصول پدافند غیرعامل
پاورپوینت درباره حسابداری مالیاتی
پاورپوینت درباره اسلایدهای آموزشی استانداردهای حسابداری ایران
پاورپوینت درباره کمیته حسابرسی
پاورپوینت درباره مقایسه ABM و ABC
پاورپوینت درباره تئوری های حسابداری(فصل اول هندریکسن)
پاورپوینت درباره استاندارد حسابداری شماره 2
پاورپوینت درباره حسابداری رفتاری
پاورپوینت درباره حسابداری سبز در سطح حسابداری ملی(کلان) حسابداری سبز در سطح شرکت ها و سازمان ها(خرد)
پاورپوینت درباره گزارش حسابرس در حسابرسی موارد خاص
کلمات کلیدی :برای گالاهای گوناگون ارباطا برای گالاهای عصر ارباطا برای أثیر بلیغا بازرگانی مورد أثیر بلیغا بلیغا بازرگانی عصر ارباطا آمیخه بازاریابی پیشبرد فروش صمیم گیری بازار هدف کرده اند هدف بود گالاهای گوناگون أثیر بلیغا بلیغا بازرگانی ارباطا بازاریابی عناصر آمیخه
- ۹۶/۰۹/۰۸